Poveste cu final fericit

Compania D-Link produce soluţii de conectivitate wireless, broadband, dispozitive electronice digitale, comunicaţii de voce şi date pentru diverse medii, cum ar fi: locuinţă digitală, birouri mici/birouri din locuinţa personală (SoHo – Small Office/Home Office), întreprinderi mici şi mijlocii (SMB – Small to Medium Business), până la mari companii.

De asemenea, D-Link este prima companie care a lansat pe piaţă produse Green în reţelistică, adăugând astfel plus de valoare echipamentelor. Tehnologia verde permite realizarea de economii substanţiale de căldură, energie şi spaţiu, pentru a proteja mediul înconjurator. Produsele D-Link se găsesc la Altex, eMag, Flanco, PC Garage, EvoMag sau cel.ro.

Am acceptat provocarea companiei D-Link, care împlinește 30 de ani de la înființare, de a scrie un articol în care să povestesc un moment în care aveam foarte mare nevoie de o conexiune la internet, dar ea nu voia să funcționeze.

13521842_1330334943663340_2856375271223665477_n

Acum aproximativ 7 ani, fratele meu a trebuit să plece la un concurs în Italia şi chiar atunci când mai avea puţin până la graniţă, şi-a amintit că a uitat să activeze serviciul de roaming.  Abonamentul era fix pe numele meu , aşa că m-a apelat disperat cu rugămintea să sun la relaţii cu clienţii şi să îi activez acest serviciu, ca să poată să folosească telefonul mobil în caz de urgenţă. Pe vremea aceea operatorii aveau nişte tarife enorme pentru serviciul de roaming şi stabiliserăm încă de acasă că vom comunica pe Yahoo Messenger, folosindu-se de laptop-ul personal conectat cu wifi-ul de la hotelul unde era cazat. 

Bineînţeles că am sunat la serviciul de relaţii clienţi, l-am activat şi am aflat că pentru a intra operatorul din Italia, era necesar să închidă şi să repornească telefonul mobil, iar după aceea să selecteze operatorul cu care noi aveam acord de roaming. Acum, din câte ştiu eu, nu mai este aşa, intră automat operatorul din ţara respectivă şi nu mai trebuie închis şi repornit.

Din cauză faptului că trecuse graniţa, rămăsese fără semnal, iar atunci când îl apelam suna ca şi cum telefonul era închis. În sinea mea, mi-am spus că trebuie să aştept şi va lua legătura cu mine imediat ce se va caza la hotel. Şi când deschid calculatorul, surpriză: eu nu aveam internet. Nu vreţi să ştiţi cât de aiurea a fost… şi eu şi părinţii mei eram îngrijoraţi pentru el, era pentru prima dată când pleca din ţară…şi noi nu puteam să comunicăm…

Şi am aşteptat, au trecut ore…nimic…conexiunea de la internet tot nu funcţiona. Pe vremea aceea nu aveam servicii de date, internet pe mobil, aveam doar servicii de voce în abonamentul meu. Acum şi dacă pică conexiunea la internet pe calculator, am internet pe mobil, tehnologia a evoluat, iar tarifele au scăzut!

Noroc că, într-un final, ajungând în camera de hotel şi pornind laptop-ul, după mai multe mesaje trimise către mine pe Yahoo Messenger, dar fără nici un răspuns din partea mea,  s-a gândit el aşa pur şi simplu să închidă telefonul şi să îl repornească.  Tare bucuroşi am fost cu toţii, atunci când ne-a apelat şi am primit un semn de la el că totul e bine.

Bineînţeles că, imediat după această întâmplare am reziliat contractul cu furnizorul de internet şi am ales un altul cu servicii de o foarte bună calitate! 

 

 

Facebook Comments

You may also like

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *