E de bine, deşi Flanco nu a trecut testul!

Datorită experienţei îndelungate în Customer Service, recunosc cu sinceritate că sunt tare riguroasă şi pretenţioasă atunci cand vine vorba despre acest domeniu. Aşa că, astăzi, m-am decis să contribui şi eu la îmbunătățirea calității FLANCO SUPORT CLIENȚI NON-STOP, testând  viteza de reacție a serviciului de asistență telefonică #suportclientinonstop.

Mai întai am accesat site-ul lor http://www.flanco.ro şi am aruncat o privire asupra informaţiilor. Apoi am ales să sun la o oră destul de aglomerată 12:12, deoarece ştim cu toţii ce reprezintă  miezul zilei.

Apoi, am apelat numarul de telefon 037.447.71.00 ( l-am ales pe acesta, dar puteam să apelez şi nr.021.203.81.70) #suportclientinonstop,  unde am avut de  aşteptat 1 minut şi 25 de secunde, timp în care am ascultat mesajul promoţional de întâmpinare al companiei Flanco.

Salut, îţi răspundem oricărei solicitări 24 ore din 24 inclusiv în weekend. #flanco este mereu peste aştepări! Apelul tău va fi preluat în cel mai scurt timp de unul dintre operatorii noştri. Dacă vrei să ne scrii aşteptăm mesajul tău la adresa de e-mail : suport@flanco.ro „

Imediat după aceea, mi-a răspuns un consultant amabil, care s-a prezentat politicos şi m- a întrebat cu ce informaţii mă poate ajuta, iar eu i-am comunicat faptul că sunt intersată să achitiţionez o tabletă, online, cu plata în rate şi aş dori să ştiu care este procedura de urmat şi care este termenul de livrare. Am fost plăcut surprinsă de disponibilitatea agentului dar şi de maniera de prezentare a informaţiilor,  acesta oferindu-mi răspunsurile complete  şi corecte.

 Vă invit mai jos să urmăriţi cu atenţie testul efectuat de mine:

 

 

Se pare ca cei de la #flanco  nu au reuşit să treacă testul, deoarece, aşa cum şi-au propus, trebuiau să răspundă la apel în maxim 40 de secunde.

Şi totuşi,  eu am fost foarte mulţumită de calitatea serviciului #suportclientinonstop oferit. Conform informaţiilor apărute, cum că, în primele două luni de la implementarea serviciului, majoritatea apelurilor au fost preluate în cel mult 20 de secunde, în opinia mea, nu cred că reprezintă un progres, adică poate fi ceva normal, deoarece informaţiile despre existenţa acestui serviciu FLANCO SUPORT CLIENȚI NON-STOP erau minime, iar acum prin faptul că  a crescut timpul de aşteptare a crescut şi interesul clienţilor faţă de acest serviciu, fiindcă tot mai multe persoane au aflat despre oferirea suportului telefonic şi apeleză la#suportclientinonstop.

Deci,  BRAVO şi succes în continuare! Atât timp cât clienţii vă caută, e de bine 🙂 

suport clienti flanco

Facebook Comments

You may also like

3 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *